lördag 28 februari 2009

FEST FEST OCH ÅTER FEST

Ja här kommer ett snabbinlägg. Håller på att göra mig i ordning. Idag är det fest för hela slanten. vid 15 tiden ska vi till Patriks syrra på 40-års fest. Jag kommer att dra lite tidigare för sen ikväll är det mammornas kväll. Japp Mamma gruppen ska ses utan barn för att dricka en del och sjunga lips osv. Ska bli så jävla roligt!!! Jag har verkligen längtat tills ikväll.

Nepp Alicia sover så dags för lite spackel!

PS!! jag får på mig de gamla brallorna men precis så att det går att knäppa. Ser inte klokt ut men som sagt får iaf på mig dem!!... men de ska sitta bättre..... tar en paus från kalorier och nyttigheter idag eftersom vi ska dricka och så.....

I morgon kommer Joanna över en sväng. Ska bli så kul för det var evigheter sedan vi sågs!

Lägger upp bilder från veckan i morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

HA det så kul! Vi sak på 50-års fest vi :-).

Kram,
empa