tisdag 17 februari 2009

Viktrapport

Ja igår var det dags att väga sig igen. Jag var så nervös eftersom jag har ätit skräpmat de sista dagarna som pizza, hamburgare och thaimat.... men vågen visade -1,3kg.

Så nu har jag totalt gått ner 2,2kg. Bara att fortsätta att kämpa på. Lite svårare nu eftersom jag äter penicillin och vill inte träna då.

Alicia är så söt. Igår var vi hos Hugo och Empa. Så kul att se att Hugo och Alicia tyckte om varandra. Jäklar vad Alicia snackade. Men hunden (Chuckie) var jätte läskigt. Ja det är en liten tax men A. föredrar helt klart katter, även om hunden var mindre läskig mot slutet av besöket. Vi fick en jätte god lunch TACK!! och mycket trevligt sällskap TACK!
Försökte fota lite men inga jätte bra bilder blev det. Ska lägga in lite sen...

Idag blir det sångstund i Kyrkan med gitarr och marackas.... så fint! kanske en lite promenad med.

1 kommentar:

Unknown sa...

men det e ju jättebra!!:-)
meja vaknade 5 i morse, jajemen,dock sov hon hela natten..
nu ska jag äta frulle.vi kan väl höras om em sen. jag hoppar nog promenad, vill inte ge mig ut när jag nyss vart förkyld..
e fortfarande snorig men inget som smittar är jag ganska säker på.
KUL MED TISDAG!!-)