söndag 22 februari 2009

Ingen sovmorgon idag inge

Igår hade vi en jätte trevlig kväll med Martina, Danne och Meja. Tom. Alicia stannade uppe en extra timme för att kunna skrämma Meja lite med sina tjut. När Alicia sen väl sov så blev det lungt och skönt! Vi åt fajitas och en massa snacks! Drack lite rödvin och Irish Coffé (eller ja männen drack det) Så mycket gott vi åt igår har jag inte ätit på evigheter!!
Tack Martina för frukten vi fick! Tur att du tänker på att jag ska gå ner i vikt *s* Det var iaf jätte uppskattat! VI hade en sån trevlig middag att melodifestivalen glömdes bort och vi han se alla korta versioner av låtarna. Sen blev det lite Guitar Hero. Martina och Danne e proffs. Patrik är en dålig förlorare då han skyllde på Irishen att han missade hela tiden hehe.... (men det gjorde han hemma hos dem också förra gången och då drack vi ingen Irish!!)

De gick vid halv 12 tror jag. Jag fastnade framför en svensk film och kom i säng vid 1 tiden. Kl. 6!!!!! i morse vaknade Alicia och ville upp.... så nu sitter jag här....
Hon väljer verkligen vilka morgonar hon vill upp extremt tidigt (alltid när jag vill sova!!)

Idag blir det flytt. Mormor flyttar till Trekanten. Ska fota lite så att ni får se....
Bilder från gårdagen kommer...

Inga kommentarer: