lördag 21 februari 2009

Lördag morgon

och jag är sjukt trött!!
Ingen sovmorgon här inte för varken mig eller Patrik.
Igår gjorde vi ett klipp!!
Ja gårdagskvällen blev inte som vi tänkt oss riktigt!! Mamma fyllde ju år igår och min pappa var sjuk men vi åkte över iaf. Åt middag och tårta och firade. Minsta brorsan kom också hem. Vi gav mamma 300kr på HM för hon önskade sig presentkort. Sen började vi snacka om att köpa en hage efter gårdagens insident med blomman. Så hela familjen gick till datorn och kollade på blocket. Där hittade vi en helt ny oanvänd för 500kr (kostar typ 1500kr ny) den ska vi hämta på Söndag. Sen kollade jag vidare på bilstol (nästa steg då den vi har börjar bli liten) och hittade en Akta Graco för 600kr!! Ny kostar dent typ 2000kr mer! Men den har några år på nacken . Från början av 2000 talet (o2 typ) men var i fint skick så det kändes bra. Så det blev en tur till Sollentuna och hämta den. Så nu har vi iaf en bilbarnstol.

Idag blir det till att rensa lite och så kommer tapetseraren.... (WIIIHOOOOO!!!)måste handla lite mat också.... sen vid 7 tiden kommer Martina med familj (som har övat på Guitar Hero... men vårt spel är ju konstigt så det spelar ingen roll om man har övat eller inte HAHAHAAAAA!)

1 kommentar:

Unknown sa...

god morgon!!
här har vi inte heller fått sova, fy fan, pisstrött! men men det e ju lööördag ;-)
ska dra till jobbe och frestas nu :-0)
skyndar mig ikväll..
puss och kraaam