söndag 22 februari 2009

Insnöad

Ja man känner sig typ insnöad idag. Vagnen fungerar inte när det är så mycket snö och Alicia vill ändå ut och sova i vagnen... ingen bra kombination. Mormor och morfar kom över och åt lite tårta och lunch. Hade det jätte trevligt. Alicia fick en present av mormor. Ett par Villervalla byxor med matchande strumpor =O) Vi gillar!!

Sen visade Alicia allt hon kunde (ja bortsett från att äta växter)

Precis innan jag skulle iväg och träna så busade jag och Alicia. Så kul för jag märker nu att man verkligen kan leka!! Jag kröp på alla 4.a och Alicia jagade mig skrattandes. Sen gjorde jag tittut bakom ett hörn och hon höllt på att dö av skratt.... hon kom närmare och närmare hörnet och ja... svårt att beskriva men det var nog första gången vi verkligen verkligen lekte ihop.

Jag har nyss kommit hem från träningen. Japp det bar av till Sats i all snö och jag var med på ett spinning och core pass. Så skönt. Ska laga lite middag nu. Patrik är iväg till Upplands väsby för att köpa hagen vi har paxat.

I morgon Måndag och en ny vecka. I Morgon blir det en lunch eller fika med Sune och Linnéa. Ska bli kul att ses... var ju så länge sedan!!

Inga kommentarer: