tisdag 17 februari 2009

Min syster fyller i morgon!

Ja våran kalender i köket är inte så lätt att förstå sig på... den visar konstigt med datumet så jag trodde det var den 18.e idag vilket det inte är!!! Så imorgon blir lillasyster stor!!

Idag har vi varit och lunchat hos Martina och Meja. Sen drog vi ner till Kyrkan och var med på sångstunden där... den är verkligen fin... Alicia gillade den mycket och viftade hej villt med armar och ben. Sen blev det en promenad hem igen.

Patrik har varit och karvat i ryggen idag. Hoppas det gick bra. Han skulle ta bort lite leverfläckar. Sen ska han iväg till en kompis så jag får försöka roa mig själv lite ikväll... Ska väl tvätta lite och kolla på tv. Äta något bör jag väl också göra.....

Alicia sover ute i vagnen. Har fönstret på vädringsläge så att jag hör om hon vaknar... sen sitter jag vid fönstret så att jag ser henne hela tiden... tycker det är lite läskigt att lämna barn ute...

Tack för en trevlig dag Martina.... och ses i morgon! =O)

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack sjäälv stumpan :-)
alltid lika trevligt.
får se om jag kanske kan titta över ändå ikväll, danne och brorsan åker till v-by ikväll...