söndag 15 februari 2009

Fondtapeten är köpt!!

Jippi!! Idag har vi köpt en fondtapet som vi ska ha i vardagsrummet!! Åh jag är så glad. Vi har bokat en tapetserare också som kommer på Lördag dag och sätter upp den. Den är mörtgrå med blommor i silver (stora) och lite vitt i. Jag fastnade först för en vit tapet med svarta små grenar med löv på. Den innehöll också lite silver men så såg vi den här och kände att den vill vi ha. Men jag som är så velig tycker nog att den andra var snäppet snyggare... men Patrik tyckte att det blir lite för lite "skillnad" haha... jaja... blir det asfult får vi väl göra om ... men det blir nog bra för vi tyckte ju båda om den. Då är det bara den förbannade skänken kvar...

Vi ska passa på och fråga tapetseraren vad han ska ta för att slipa och måla våran trapp vit också... den är ju i standard materialet furu vilket INTE passar in hos oss.

Vad händer i morgon?
Här blir det promenad och viktväktarlunch... för jag fasar för att jag har gått upp i vikt efter allt skit jag har stoppat i mig nu när jag har varit sjuk! mammas och pappas våg är elak.... gillar den inte... har aldrig gjort det för det är ingen lyckovåg inte... nä man väger ju 2 kg mer där än hemma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, vad tusan händer imorrn... Inget alls här tror jag :-(.

Kul med ny tapet! Måste få se bilder sen. Vi har inte hittat vår kökstapet ännu....

NATTI