torsdag 12 februari 2009

Fortfarande sjuk

Ja igår steg febern även fast jag tog alvedon. pratade med min kompis som är läkare om vad man kunde göra och hon föreslog att jag skulle ta Ipren också..... Men vi hade inget hemma. Tur att man har snälla grannar. Patrik traskade över till de som bor vägg i vägg med oss och vi fick en karta. I natt har jag frysit och svettats om vart annat hade över 29 graders feber i natt (även fast jag tog feber nedsättande) Så vaknar jag sjöblöt nu på morgonen och har ingen feber alls. Halsen känns som om jag vet inte vad så jag misstänker halsfluss. Ska till läkaren ikväll. Patrik är hemma från jobbet idag och tar hand om Alicia. Hoppas att det inte är något..... jag vill ju vara frisk!!

Våra kompisar som har fått barn har vi inte kunnat hälsa på eftersom Alicia har varit sjuk, så vi tänkte åka dit på Söndag.... gäller bara att jag e frisk annars blir det ju inget....

Alicia sover nu i vagnen.... den lilla rackarungen vägrar att somna i sin säng på förmiddagen... nepp ut i vagnen och dra lite fram och tillbaka sen sover hon..... och det går snabbt!

2 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

krya på dig syster-yster! Fan vad ni är sjuka jämt! Jag måste ha ärvt mitt imunförsvar från gud för jag blir verkligen aldrig sjuk, trots hur lättklädd jag ibland klär mig ute i kylan haha jaja bara tacka å ta emot ;)

Unknown sa...

klart du får plats, så kan vi bulla upp med en miljon kg godis och massa film.
hoppas det går bra hos farbro doktorn..och apoteteket stänger väl 7..
Krya-på-dig-kramar