onsdag 11 februari 2009

SJUK!

Ja som rubriken lyder så har jag gått och blivit sjuk! Hade lite ont i huvudet igår och så även idag. Var ute på en promenad och sen åkte jag och Alicia över till Vickan och Ludde på lunch. Hade jätte trevligt men började känna mig svag.

När vi väl var påväg hem så fick jag yrsel. Kom hem och tempen visade 38 grader!! Ont i halsen har jag också fått nu på kvällen!! Patrik är iväg och köper mat och alvedon till mig. Han fick ställa in sin kompiskväll... för jag orkar inte ta hand om Alicia och vill ladda batteriet tills i morgon.

Iaf när jag kom hem stog ett paket utanför dörren. Den var fylld med en massa smörpaket. Tack buzzador! Det är nya Lätta med en massa nyttigheter i. Är det någon som vill ha ett paket?

Alicia drar sig fram för fullt. Nu är hon vid sin bil och försöker häva sig upp!! Idag hon Ludde så fick hon en massa kramar av han... så så sött!! Lite hårdhänt i bland så man fick vackta dem... han är bara 6 dagar äldre än Alicia men kryper redan.

4 kommentarer:

Unknown sa...

men fan, e det sant? vad trött man blir på alla sjukdomar!
jag känner mig oxå lite hängig, var en seeeg promenad idag..men jag gick ut iaf...

Katarina Nyberg sa...

krya på dig sis! önskar jag vore hemma i sthlm nu å kunde ta hand om lill-sessan men får bli en annan gång!

Ja skicka upp ett pkt du ;)

Anonym sa...

Å, nej! Blir tokig på dessa sjukdomar som florerar....

Jag ska få kaffe från Buzzador jag :-). Men tar gärna lite smör om du vill dela med dig!

KRYA på dig!

KRAM.

Unknown sa...

heej gumman!!
hur mår du??
jag har fått ett infall och funderar på att gå på utställning på kulturhuset idag, FRÅN NOLL TILL ETT heter den och handlar om spädbarnens första år i världen. vet inte så mycket mer men det är tydligen ett stort rum med musik, speglar ja, jag vet inte..måste hitta på nåt nyt känner jag,. man bokar på nätet, vill du med?
tänkte höra med Emily oxå..