måndag 9 februari 2009

Ändrade planer

Ja idag skulle vi ut till Emelie och Hugo i H-by men lilla Hugo har fått öroninflammation (igen) så jag och Alicia håller oss hemma idag. Eller ja... vi tänkte åka till sats i sickla och gå på ett mamma/barn pass..... Man får ha med sig barnen så länge de inte kryper.... hmmm jag kallar inte Alicias ålande för krypa så vi tänkte gå... om hon har svårt att ligga still får jag väl gå en promenad ist.



Åh vad Alicia är busig nu... man får inte ha något i fred som är i hennes gåstol höjd. Och hon blir jätte irriterad när hon inte når det hon sträcker sig efter... så kul hon står på tå i gåstolen och verkligen hänger ut för att nå. Nu står hon brevid mig och rycker i elsladden till datorn så att den åker ut.... JÄTTE KUL!!!!......not!

2 kommentarer:

Unknown sa...

är Ventoline hostmedecin? kan man köpa på apoteket??
ja, vore nice med en promenad, vi får se här under dagen,...håller på och letar mig fördärvad efter tvättnyckeln..MORR!

Unknown sa...

Lips har kommit;-)