måndag 2 februari 2009

Vägt mig idag på viktväktarna

Ja då ha en vecka gått sedan jag skrev in mig. Vågen visade -0,9kg. Så stolt!! Jag har skött mig ganska bra denna vecka.. har nog fuskat lite lite med mackorna genom att räkna points i nederkant, men det har jag ju gjort med träningen också så det kanske jämnar ut sig.

Alicia e sjuk stackarn... tror hon har lite feber .... ligger och sover nu iaf. Hoppas jag får sova inatt bara.

Vi var iaf på BVC idag. Fan alltså hon vi går till e helt jävla virrig!! Hon mäter allt på Alicia så somvikt och huvud och hur lång hon är osv. men så skriver hon inte upp det i boken för hon glömmer det som vanligt!! Märkte det när vi väl var hemma. Sen så frågar hon varje gång om jag fortfarande ammar.... ÖÖÖÖÖÖH Jag slutade BARA för 4,5 månad sedan!!!! och denna fråga varje gång!! Några till i mamma gruppen har samma uppfattning som jag ang. henne. Iaf så var Alicia
71cm lång och vägde något på 9000g (antingen 9170g eller så var det 9710g.) iaf under 2 siffrigt. Vi trodde ju att hon låg på drygt 10kg men icke sa nicke

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars A. som är sjuk :-(. Hoppas att hon kryar på sig snabbt och att du får sova i natt.

Hugo och A. är jämnstora ;-).

Duktigt av dig att hålla på med VV.

Då antar jag att det blir inställt på onsdag!?

Kram.