onsdag 4 februari 2009

Ny dag nya tag.

Ja inatt har jag fått sova lite mer.... hela 5 timmar med avbrott såklart... så fortfarande skit trött. Alicia vaknade halv 8 och fick lite gröt, men åt inte upp allt... antar att det är för att hon inte känner vad det smakar... hon är så täppt stackarn.... pga. detta sover hon så dåligt. Jag ger nesseril och saltlösning men börjar känna mig lite orolig att det inte kommer att räcka. Vi har gett Nesseril i 3 nätter nu och man får ju max ge det 5..... hmmm.....

Helt grön under näsan av intorkat snor. Stora protester så fort man ska torka (eller ge nesseril i näsan) Har aldrig sett henne så arg.

Ska iaf ut och gå rundan. Alltid skönt oavsett hur trött man än är, och får man sällskap så är det ännu trevligare.

Dags för frukost.... sedan en lugn dag (förhoppningsvis utan kläng)

2 kommentarer:

Unknown sa...

morning!!
ja, jag har lagt in 2 maskiner nu som jag ska hänga vid 9 så runt kvart över 9?
lilla och lilla ja, haha jämfört med den andra 2 timmars promenaden så e det ju svinkort hehe

Mitt liv som Caroline sa...

Hej gumman! Ja visst e det jobbigt när de små liven är förkylda...men det blir snart bättre ska du se! Hellre förkylning än magsjuka i varje fall! Bara en liten tanke, vart har du hört max 5 nätter? Nezeril (barn) kan man ju använda max 10 dagar i streck? I varje fall om man läser i bipacksedeln, på förpackningen och deras hemsida? Även sjukvården säger max 10 dagar...så det har vi kört på om det varit nödvändigt. Hrm?! Kramar från oss