tisdag 10 februari 2009

Nu går det undan...

Ja.... det börjar röra sig på Alicia. Igår morse la jag henne på sin filt i vardagsrummet... jag satt och åt frulle, kollade bakom mig för att se vad Alicia gjorde och filten var tom.... Alicia låg under trappen!!

Ja det är även helt plötsligt fart i gåstolen också.... Det är som om hon vet vad hon inte får göra. Går till Akvariet och tittar på firrarna (det är ju ok) men samtidigt så ska hon stå och dra av alla blad på min stora växt som står på golvet!! Eller varför inte dra i pappas kabel till soround systemt som sitter brevid soffan?? Eller mammas kruka i den låga fönster brädan???

Roligaste leksaken för stunden är mammas stekspade!!
Eller att slå på datorn (för det är ju vad mamma gör!)

Nu har det även lossnat med kexätandet även om det blir lite stora bitar ibland så att man nästan kräks....

Favoritmaten är Nestles: Kyckling med couscous (även mamma tyckte att den var god!)

Frågan är vad man ska göra idag...... hmmm.....

Igår kväll åkte jag över till brorsan för att hämta nyckel till mamma å pappa och vattnade deras blommor.. sen tillbaka med nyckelt till brorsan.... sen hem till Sandra och snacka lite... kom hem strax före 23 tiden.... å jag känner mig seg idag....

3 kommentarer:

Unknown sa...

lust att promenixa och leka ? Meja e typ frisk , tjohoooooo!!

Anonym sa...

Haha, de är såååå busiga våra små, inte sant!? Och värre lär det bli....

Hoppas, hoppas att vi kan ses snart!

KRAM!

Katarina Nyberg sa...

haha vilken sötnöt! kolla din mobil syrriz, smsade tiderna för nästa vecka!