tisdag 10 februari 2009

Toppen dag!

Ja idag har vi haft en heldag med Martina och Meja. Vi började med en promenad till öppna förskolan. Väl där (innan vi gick in) sa min granne att kyrkan har sångstud. Så vi gick vidare på våran promenad hem till mig. Vi åt lite och barnen åt lunch. Alicia och Meja lekte med varandra... Meja stog i Alicias gåstol och Alicia "kröp" jaja ålade sig efter och hängde sig fast så söta. Sen väl vid kyrkan så åt vi sopplunch med pannkakor!! Sen var det jordens härligaste sångstund för de små med gitarr, trumma och marackas.... så coolt.... vi ska gå dit mera!! Alicia och Meja är så jävla söta. De höll varandra i handen!! Och snabb som man är fick man det på bild 2ggr!! haha.... bilder kommer senare ikväll om jag hinner.

Nu ska jag byta om för ikväll ska jag på AFRO DANS!! Haha låter ascoolt kommer nog vara svårt men men.... man måste ju våga sig på att prova annars vet man ju inte.... så här kommer den nya vita afrikanen =O)

3 kommentarer:

Unknown sa...

hihi ja visst är det så!!
och även fast man typ pratar om allt hela dan så har man ändå lika mycket och säga nästa dag haha
skitmysig dag verkligen!!
Kraaam!

Unknown sa...

tänkte precis fråga om ni inte ska ta och komma hit i morrn, luncha lite? jag kan göra korvgrytan så har jag ätit det 3 dar i rad , varför byta haha

Unknown sa...

ja en promenad innan lunch blir ju kanon!
guess what, Meja somnade kl 6 och sover än! har tom burit in henne i sovrummet, helt däckad! haha
så det blir väl en väldigt tidig morgom i morrn..;-)tur att Danne jobbar sent så kanske man får sova ..