fredag 6 februari 2009

Fredag

Ja så var det Fredag idag då!! Vart tog den här veckan vägen?? Alicia är fortfarande sjuk, men jag tycker att natten ändå var lite bättre. Vi gav Nezeril på kvällen inför natten men jag behövde inte ge något mer under natten (vilket jag tidigare har behövt!) Hon hostade även mindre. Avvaktar lite med att ge ventoline men hon ska nog få det om hon hostar.... hon har hostat lite och jag har tänkt att jag ska ge det... men först frulle.

Tänker ändå ta en promenad idag. Hon och jag behöver frisk luft!!
Åh det var så skönt igår på träningen. Ledaren sög men det var skönt att få svettas! Gick runt lite i Sickla centrum innan det var dags. Hittade en inredningbutik där och jag fastnade för en skänk jag verkligen verkligen vill ha. Problemet är att min plånbok verkligen verkligen inte vill ha den. den kostar BARA 11000kr! Men precis en sån jag har letat efter! Måtten stämmer förgen stämmer (vi vill ha vit med en valnötsskiva högst upp).

Alternativet är att köpa en vit med glasdörrar på Ikea och sen köpa en skiva i valnöt och själva lägga på... blir ju ca 7000kr billigare... hmm.....
Här är en bild på den dyra... den är 100ggr snyggare i verkligheten. Robust och ja....

4 kommentarer:

Unknown sa...

go morgon!
Har precis vaknat, jäsp, meja vaknad skittidigt och var lessen, fattar nada, det brukar hon aldrig vara på morgonen, men somande om..ska bara äta frulle och vakna till lite, e seeeeeg...men usch, regnar det inte? har inget regnskydd...

Unknown sa...

hmm...tog just tempen på meja , hon har ju feber!

Unknown sa...

vi konverserar verkligen genom våra bloggar hahaahah
du, jag funderar på att gå till Vivo sen iaf när det slutat snöa, ska du haka på?;-)

Ossian o familjen sa...

Jätte fin skänk!!!
Hoppas tjejen ska friskna till under helgen nu, håller tummarna för det! Ha en jätte fin o mysig helg så ses vi förhoppningsvis på tisdag om alla är friska o krya! *Kramar i massoor* ;0)