onsdag 4 februari 2009

30 års dagen närmar sig, lika så 1 års dagen

Ja jag måste redan nu börja planera lite inför de stora dagarna. Sitter och knåpar på inbjudningar till 30-års festen och meny osv. Det är en hel del som ska fixas... och det är skönt att ha iaf. meny och inbjudningarna sånär som klara. Tiden går ju så fort nu...
Skriver nog inte mer om det nu... vill ha lite överraskningar.... men om de jag har tänkt kommer så blir vi många många.... gulp! Har aldrig fixat mat till så många personer förut... vi var ju 25 st på dopet men här räknar vi nog det dubbla!!!! Får se... kanske inte bjuder alla som jag tänkt... (självklart mina vänner) men som tex. grannarna i längan... tänkte bjuda dem så att de inte kan klaga på att vi låter. Har även tänkt att det ska vara öppet hus från eftermiddagen till sent in på natten hehe. Mormor och morfar får vara barnvakt =O)

Alicias 1-års dag blir nog bara tårtkalas (då man kommer vara rätt mör på att laga mat efter den första festen) några figurtårtor ska det väl vara. Blir nog 1-2 kalas för henne.... får se. Dela upp det lite då man inte ska ha förmånga gäster har jag läst någonstans.... Jaja... får se.. hon kommer ju vara rätt van med tanke på min 30-års dag kommer först.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars lilla A...... Har hon feber också? Och jobbigt för dig... Vet hur det är när det är PISS:

Skönt med promenader iallafall.

MÅndag ska nog gå bra skullle jag tro.

Inbjudningsmallar - hur menar du? Har beställt från vistaprint när jag har gjort mina. Google är bra till mycket annars. Jag tipsar vidare om google när det gäller maten också!

Vi kommer ha uppåt 40 gäster på Hugos 1 årsdag - med barn inräknat och beroende på hur många som kan komma. Vi kör med Öppet Hus och håller tummarna att alla inte komemr samtidigt ;-)....

KRAM:

Anonym sa...

Hoppas lilltjejen blir frisk snart. Måste ju få träffa er på tisdag!
Kul med stor fest!!
Kramar jennie och Mimmie

Unknown sa...

hej V!
vet inte om du läst mitt inlägg men jag pallar inte ta mig ut på promenad idag , men kommer gärna över och leker lite sen om A e frisk??HOPPAS!
kraaam!