tisdag 24 februari 2009

Mammaträff och fler tänder

Japp då börjar det fyllas på i Alicias mun.
Hon har 2 finfina tänder nertill som syns när hon ler. Hon har 2 tänder på övre delen också som är påväg... (2 stora fina) sen idag när vi busade så såg jag plötsligt 2 tänder till på nedre raden... bara sådär pluppar dom upp och det verkar inte som om Alicia direkt störs utav det heller... för hon har inte klagat... och det verkar inte heller klia direkt. Så 6 tänder hehe...

Idag var det mamma träff hemma hos Christine. Hon hade gjort en jätte god chilicon carne. Vi var där i dryga 2 timmar sen gick jag och Christine till Farsta och gick på bokrean. Jag blir ju tokig såfort det är rea så jag köpte böcker för över 500kr (OBS! bara en bok till mig resten till Alicia) Så när hon fyller år så ska hon få böcker. Köpte 4 MAX böcker, 2 BU & BÄ böcker, VEM ÄR ARG boken och så en NALLE PUH bok med samlade berättelser... så 8 böcker till henne (har för mig att det var en till bok men kommer inte ihåg vilken. Jag köpte iaf en bok jag ville ha. Har läst Flyga drake och nu köpte jag hans andra verk. Kommer inte ihåg vad den heter bara. Men folk som har läst den säger att den är jätte bra.

Har varit hemma hos gammelmormor idag. Såklart glömde jag fota hennes nya lägenhet men men... fans ingen bra belysning heller. Alicias napp försvann spårlöst så jag snabbade mig iväg hem till Josse och Jonas och fick en där TACK TACK!! Det räddade kvällen!. Sen hem till mormor o morfar och äta flyttpizza. Jag vet inte varför jag och Alicia var med för vi var mest i vägen och så slank det ner en äckligt god pizza.... hmm.. jaja

I morgon har vi nog inga planer vad jag vet. Pengar får man i morgon men de går till tråkiga räkningar så pank är man iaf. Vill ta en långpromenad. Hoppas att Meja och Martina har lust att gå lite...

GOD NATT!

1 kommentar:

Unknown sa...

promenerar gärna idag!
kan gå tidigt om du vill..
Meja hostar och är snorigare än igår men som sagt , i vagnen lär dom ju inte smitta..