fredag 20 februari 2009

Fredag

Ja idag är det Fredag. Vi har varit hemma på förmiddagen. Alicia åt lite Fredskalla i vardagsrummet så jag var tvungen att ringa giftcentralen för att höra vad jag skulle göra. Ge lite dricka var rådet och Alicia har mått bra. Tror inte hon fick i sig något utan det satt fast på tungen ett blad som jag fick ut....

Sen tog vi bilen bort till Farsta C. där jag tog en fika med Martina, Meja och Christine och Felicia. Sen tog jag en sväng på BR leksaker och köpte en rymdraket till Alicia. Den är från 1 år och pratar en massa om färg, form och räkna (man stoppar klossar i den) Alicia tyckte det var sådär roligt... mamma gillade den bättre hehe. Iaf så kostade den 375kr men när jag skulle betala så var det 120kr rabatt så tack tack liksom....

Kollade lite på presenter men kom därifrån utan någon *suck*

I morgon kommer tapetseraren JIPPI! och senare på kvällen kommer Martina, Danne och Meja på middag. Ska bli trevligt!

Nepp dags att ställa ur diskmaskinen. Blir nog kyckling och ris till middag ikväll.

3 kommentarer:

Unknown sa...

mysigt att vi hann ses en sväng idag!
ser fram emot i morgon kväll!!:-D

Unknown sa...

hehe vi bloggade nästan samtidigt..;-)

Katarina Nyberg sa...

jamen du e ju inne på min blogg så jag kan ju int skriva vad det är men inga max böcker så nu vet du ;)