måndag 2 mars 2009

Lugn söndag

Ja man vaknade lite bakis igår allt. Min kära sambo städade i köket och sen åkte han till Mc Donnalds eftersom jag ville ha något riktigt fettigt! Sen skulle Patrik och pappa gå på båtmässan så jag och Alicia åkte till gammel mormor å Gröndal och mötte upp även mamma. Tog en liten promenad längs sjön upp till Liljeholmen för att köpa fika. Vem möter jag på där då vid T-banan?? Jo 2 killar som gick i min klass upp till 6:an haha.... (Marcos och Björn) så vi stog och snackade lite....

Senare på eftermiddagen kom vi hem och jag vädrade i vårat sovrum. Sen gick inte dörren att stänga. PANIK!!! Patrik var hos mina föräldrar och jag kunde verkligen inte få igen dörren. Såg grannen utanför och ropade in honom. Han fick igen dörren med lite hjälp av hammare och skruvmejsel.. *suck* så nu öppnas inte den dörren mer och lite pinsamt att behöva ta in grannen.... men men...

Sen kom Joanna på middag. Vi kom på att vi inte har setts på evigheter och tiden gick alldeles för fort. Så vi ska ta och ses snart igen. Hon ska gifta sig i sommar! Ska bli så roligt.

Idag blir det nog öppna förskolan. Alicia behöver leka av sig lite... hon är helvild här hemma. Rycker i alla kablar och har kommit på att hon kan hiva sig upp på knäna... men så trillar hon lite titt som tätt.... Dröjer nog inte länge innan hon står...

Inga kommentarer: