fredag 13 februari 2009

åhååå det är så synd om mig!

Ja det är Fredag den 13.e och vad kan inte sitta bättre än en halsfluss. Ja att det är fre. den 13.e förklarar min otur idag. Tog bilen till Gubbängen för att handla min antibiotika. Först fanns det ingen parkering så jag fick ta betalparkeringen. Sen går jag in på apoteket och mitt pennicillin finns inte så jag får något likvärdigt. Sen när jag ska till bilen för att åka hem igen har någon jävel parkerat in mig!!! IDIOT!!! Ringer å är skitförbannad hem till Patrik som kommer med det goda rådet att hoppa in från andra sidan.... japp så det gjorde jag! och hem kom jag! Går nog inte ut mer idag. Sa till Patrik att det är Fredag den 13.e vet ni vad han sa?? Att det är det nästa månad med!! har ni hört något värre haha.

Alicia gör framsteg hela tiden. Hon rynkar på näsan när hon är busigt glad, vilket är ganska så ofta!

Hon har börjat att dra i lådorna i köket så vi har tillfälligt satt dit ett skohorn... vi har köpt sånna där säkerhetsmojänger men inte installerat dem än.

Full fart i gåstolen och ålar/kryper snabbare nu.... ja hon ålar men drar upp benen... hon har inte kommit på att man ska stå på knäna än...

Idag skulle vi ha fikat med Christine, Felicia, Martina och Meja men vi fick hoppa det... så trisst att vara sjuk!! Jag lider av för lite social kontakt!! Jaja... jag ska inte klaga Patrik är hemma...... så det är ju tur det iaf.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars, stackars dig!!!!!!

Jag ser Fre. 13:e som en turdag jag :-). Gäller att se det positivt.

Rynkar på näsan gör Hugo med - visst är det gulligt!?

Kan vi ses nästa vecka då kanske? Köket hinner nog inte bli klart, men ändå...

KRAM!

Unknown sa...

babe, i miss u!! bli frisk snart!

Anonym sa...

Hmmm jag fyller år nästa månad FREDAGEN 13:E Haha.. Krya på dig