tisdag 3 februari 2009

JÄVLA PISSDAG!!

Ja! PISS PISS PISS!
Alicia har gnällt hela jävla dagen... jag blir tokig! Inget duger... bara gråt gråt gråt... hon sov när jag var ute och gick imorse men sen satte helvetet igång... inte sitta i stolen, inte sitta i gåstolen, inte vara på golvet, ok att vara i mammas famn. Pga att det är ok att vara i mammas famn så har jag så jävla ont i ryggen nu!! Nu försöker Patrik att få Alicia att somna utan större framgång. Jag är helt färdig... har inte sovit något vidare på 2 nätter. JAG VILL SOVA!!

Alicia måste vara frisk tills i morgon... jag vill inte bara sitta hemma... jag dör av trissess (eller vad det heter) och ja visst man skulle ju kunna passa på att rensa och städa... MEN det går ju inte med en unge i famnen eller hur!

Irriterad på BVC så det skriker om det... ja jag skrev ju om det igår men idag kom jag på en till orsak. Jag fick inga AD droppar... så jag ringde och pratade in ett meddelande får se om hon ringer i morgon.

Sen så har Babyland inte hört av sig heller. Skulle ta max 3 veckor att få hem suffletten till vagnen... hallå det har gått drygt 4!! Så jag ringde dit och klagade lite och hon sa att den borde komma i morgon.... mmmm visst... tror jag på när jag ser det!

Pank e jag också....

Fan vilket deppigt inlägg jaja kan inte hjälpas... och pga denna pissiga dag har jag inte kunna hålla mina points heller för jag har varit så jäkla hungrig och smällt i mig en massa mat.

over and out!

2 kommentarer:

Unknown sa...

men va fan, skrev en kommentar men så försvann den?
aja, skrev iaf att vi väl kan ta en promenad i morgon fm så får du prata av dig lite, har tvättstugan kl 8 men kan gå emellan liksom, lilla rundan är ju ett bra varv!
hoppas hon blir frisk snart, fan, det e inget roligt att känna så där!! du MÅSTE med den 28:e , inget party utan dig!

Ossian o familjen sa...

Gumman, stackars dig!!! :0( Hoppas att morgondagen ska bli mycket bättre samt att du får sova inatt! Håller tummarna för det!! Låter inget kul det där... Bamsekram till dig!!/Emily.