söndag 8 februari 2009

BILDER! Alla bilder hamnar baklänges i datumordning...

Brum brum på min julklapp

Här sitter jag!

Hemma och sjuk. Här med mamma i sovrummet


Här sitter jag på min lekmatta

Trött så jag slaggar här en stund

hihi det är så roligt med majskrokar

På Guitar Hero kväll hos Meja med Familj (här gosad jag med Martina) Pappa är superkoncentrerad.......

Pappa och jag med min kompis Meja och hennes pappa

Å mamma jag vill äta upp dig!

JAG BARA ÄLSKAR KATTER... jag blir helt till mig och börjar prata och vifta en massa
Några mammor i mamma gruppen, jag och Mejas katt

Jag och min bästis Meja (eller ja mamma säger att det är min bästis... säkert bara för att hon vill hänga med Mejas mamma)

Packet öppning... kom med posten från moster... ja det kommer i baklänges ordning tyvärr

Jag och min favorit RÅTTAN KURT! tappar jag honom så skriker jag för då kommer mamam eller pappa och plockar upp honom så att jag kan fortsätta att prata eller äta upp nosen...
Jag har lärt mig hur man pangar ett klosstorn... ganska så kul!

Jag är glad och har 2 fina tänder ....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätteskoj med bilder, verkligen! GUD så söt hon är Alicia - vilket charmtroll alltså.

Är sååå avundsjuk på er Bobby Car....

Ha så kul idag, även om vår dejt blev inställd :-(

KRAM

Ossian o familjen sa...

Jätte fina bilder!! :0) Kram!