lördag 7 februari 2009

Konstigt!

Alicia har nu sovit i 2 timmar!!! nu på förmiddagen (vaknade precis) Familjen har tagit en promenad på förmiddagen. Vi gick förbi Meja och lämnade 3 burkar mat. Sen har vi bara tagit det lunt och ätit lunch. Patrik ska nu iväg och handla lite. Vi ska köpa nya trådlösa telefoner...

Alicia har sovit bra inatt utan nezeril JIPPI!!

men gårdagens kväll var lite Kaotisk. Vi var i heron city och åt lite thai mat. Sen köpte vi guitarhero. Jag matade Alicia med välling i bilen på vägen och sen började hon gapskrika..... och kaskadspy ner hela sig själv, min ärm, bilbarnstolen och inte minst bilsätet ... så när vi kom hem blev det ett sent bad för Alicia och en maskintvätt med overallen.... bilbarnstolen har vi inte tvättat än... så det har jag väl att göra nu i eftermiddag...

Våra vänner som skulle kommit över på middag har ställt in pga sjukdom så det blir en myskväll a la familja! Med fajitas, hyrfilm och guitar hero.

Får se om jag pallar att baka lite bröd.

I morgon kommer Maria och Tim över på en fika. Borde baka något tills dess....

1 kommentar:

Unknown sa...

kladdkaka ;-)
faaaan, vad jag e godissugen juts nu..