torsdag 26 februari 2009

Gäsp!

Idag var det en tidig morgon igen... vid 5 var det god morgon.... men så somnade både jag och Alicia om vid 7 tiden och sov i 1,5 timme till, Skönt.

Igår gick vi till Högdalen med M & M. Åt lite lunch och tog en sväng in på en butik. Där hittade jag en skänk som jag la undan till kvällen.... Japp och den köpte vi!! Äntligen en skänk till vardagsrummet!

Har precis bestämt mig för att prova barnpassningen på Sats så jag ska på ett spinningpass om 2 timmar. Hoppas att Alicia gillar det så att jag får träna ifred.
Håller på att göra lunch till både mig och Alicia nu... japp tidig lunch men har man ätit frulle vid halv 6 och sen träna vid 12 så är det lika bra.

Sen ska vi nog träffa M & M igen.... hoppas vi ska sjunga lite.... hehe.

Ikväll blir det lungt. Kanske börja inreda skänken lite... med glas och flaskor men vi skulle behöva barnsäkra den....

Är det någon som vet vart man köper spis skydd??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du, spiskyddet ingick ju i vår spis. Bra med hyresrätt ibland! Men borde finnas där det säljs spisar tycker jag... Googla!

Vill se bild på skänken sen :-). Från vilken affär?

KRAM!

Anonym sa...

Njae, loppis å loppis - det är Erikshjälpen vi ska till. Ligger i Spånga.

Bra länk:
http://www.kladbytardag.nu/index.php?p=1_18

Ska på en Klädbytardag 21/3, och en 31/3. Än sålänge....