söndag 8 februari 2009

söndag morgon och jag ska baka bröd....

Mmmmm håller på att låta degen jäsa just nu....

Melodifestivalen igår sög ju verkligen. Patrik ville byta kanal hela tiden, men jag ville ändå se alla bidragen. De låtar jag gillade mest gick ju vidare. Alcazar var ju bäst utav bidragen och Ugglas Snälla snälla var så cool men passar verkligen inte i melodifestivalen.. men som sagt det var de 2 bästa låtarna.

Jag håller med Patrik när han sa att han tyckte att allt verkade så billigt producerat... det var inte så proffsigt med en programledare som hela tidigen kollade i sina papper.... som skulle vara i centrum och rolig... men så rolig var hon ju inte direkt.

Idag väntas Maria och Tim på fika. Sen får vi se vad man orkar göra... skulle behöva träna men på söndagar har de inte så många pass. Får se om jag får i Alicia min hemma gjorda mat ikväll... tänkte jag skulle prova haha.

Ska under dagen lägga in en massa bilder tänkte jag..... lite blandat från de senaste veckorna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejade på Alcazar, Emilia och Nina. Och Marie - men INTE Caroline... BLÄ! Tycker inte om hennes stil.

Kul det ska bli med bilder.

Kram.

ps. vi ska till läkarn vid 14:15, hör av mig ang. imorrn sen efter det