tisdag 24 februari 2009

2.a inlägget för dagen. Blandade bilder från den gångna veckan

Mys pys
Alla hjärtans dag hos farmor och farfar
lek i köket hos mormor och morfar
Bus hos Emelie & Hugo Jag läser mi favorit bok om djuren som låterLördagsmiddag med Martina, Danne och Meja
Morsorna ska frossa i....


Tårta!
Förstår inte att Martina & Danne ser ut som de är tagna på bar gärning... kan det ha med dieten att göra *s*


Japp efter lite alkohol ser man lagom fin ut!
Mamma läser godnatt saga medan jag äter kex
Lite bus på golvet
Här kommer jag krypandes


Ser lite lagom busig och kaxig ut (pappa tycker jag ser ut som den där onda dockan i skräckfilmen från 80.talet)
Mmmm..... ibland blir det lite fel håll...
Alicia och Linnéa busar lite....

2 kommentarer:

Unknown sa...

hahahahah
vad roliga vi ser ut på bilden!
oh vad sööööt Alicia är i det där hårbandet! måste oxå köpa ett sånt!
ska träffa Diana 11,30 vid vivo, ska vi ses 10 min innan vid peppos?? Meja var snorig igår men bättre idag..frågade dom andra på fejan om det gick bra ändå..hoppas du oxå tycker det ;-)
puss och kram! (ÄNTLIGEN TISDAG)

Anonym sa...

Roligt med så många bilder :-)