torsdag 12 februari 2009

HALSFLUSS

Japp då har man varit hos farbror harkel jag menar tant dr. nu. Jag gick dit och gnällde lite på att jag inte skulle hinna hämta ut medicinen på apoteket för de stänger kl 18 och jag hade ju tid 17.50. Säker som jag var på min sak att det var halsfluss. DR. ville ändå ta ett prov men konstaterade bara att det var streptokocker (halsfluss) men hon var snäll. Hon gav mig 2 tabletter så jag behöver inte ta mig till apoteket förrens i morgon så det är skönt. Smittfri blir jag på Lördag så Patrik får vara hemma i morgon med. Orkar inte ta hand om Alicia och så ska jag inte vara så nära henne...

Så typiskt! Först är Patrik sjuk i en vecka, sen Alicia i en vecka och nu jag....... alla har vi haft olika förkylningar....

3 kommentarer:

Unknown sa...

skickar en stoooooooooooooooooor krya-på-dig-tycka-synd-om-kram!

Unknown sa...

hihihi vad roooligt!! då kommer det bli många temakvällar tillsammans då!;-)
nästa helg ska jag jobba på lördagen till halv 6, det är väl det enda..:-)

Anonym sa...

KRYA PÅ DIG!!!!!