torsdag 19 februari 2009

Lugn dag

Ja idag ska vi ha en ganska så lugn dag. Har bytt gardiner i sovrummet och Alicia har sovit lite förmiddag. Snart dags för Alicia att äta lunch sen ska vi till mitt jobb. Lite nervös är jag.... ja jag är ju det. Ví ska diskutera när jag ska komma tillbaka och så...... GULP! och vad jag ska göra när jag kommer tillbaka.........

Shit vad tiden får att det redan är dags för en sån diskusion!

Bara: Mars, April, Maj och Juni kvar hemma....... åh jag har verkligen stormtivits att vara hemma. Ingen stress.... Nu när man ska tillbaka och jobba och Alicia ska in på dagis väntar ju en massa stress..... tror jag iaf.

Äsh ingen idé att stressa upp sig om sånt nu..

Igår hade vi en mysig dag med´Martina och Meja. Först öppna förskolan och sen gick vi till Farsta C. och lunchade och shoppade lite. Alicia har ju börjat växa ur alla sina kläder så några tröjor och sovkläder, ett par brallor och ett hårband blev det.

Sen på kvällen var det dags för styrelsemöte. Vi hade en hel del att diskutera så inte förrens halv 11 var jag tillbaka. Raka vägen i sängs....

2 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

sluta ha stans snyggaste unge!! hehe

Unknown sa...

vad ska du göra i morrn?
jag ska träffa christine och gå till farsta och kolla runt lite, fika /luncha..ska ru me???:-D
Puss!