onsdag 11 februari 2009

mör i hela kroppen

Ja god morgon.
Smulan har ätit frulle och så har även jag. Vi vaknade jätte tidigt båda två men jag lyckades få henne att somna om. Jag var inte riktigt redo att gå upp kl 5 i morse.

Sen när det var dags att gå upp så AJ AJ AAAAAAAAAAAAAJ! Har lite småont precis överallt. Jag har ändå tränat en hel del men brukar inte få träningsvärk såhär mycket... (eller bara på något enstaka ställe) Afrodans rör verkligen alla kroppens muskler och även sånna man inte tror att man har. Det var jätte kul igår på dansen. Alla släppte loss och vi stog och skakade rumpa haha. Skulle ha velat stå utanför och kollat in hur det ser ut..... men som sagt. Det var roligt, alla var glada, man blev svättig och mer rörlig liksom (om man bortser från dagens träningsverk som gör att jag typ inte kan röra: nacke, rygg, ben, knän armar haha....

Det har snöat inatt men som tur är så snöar det inte idag.... jippi för vi ska ut på en promenad om en stund.

Blev inga bilder igår för Patrik sa att jag måste ha ett program på datorn för att kunna lägga över mobilbilderna *suck* får se om vi hinner med det i morgon....

Dags att byta bajsblöja
TJINGTJONG!

2 kommentarer:

Unknown sa...

god morgon!!
vi har nyss gått upp, seg som fan, ont i halsen..blää...vill du ut snart ?
har lite att fixa med nu men typ vid halv 11? om du vill ut tidigare kan jag hoppa prommisen och ni kommer direkt hit sen?

Unknown sa...

nej men med mig e det ingen fara..svider lite bara, jag e ju inte sjuk liksom..däremot e ju danne förkyld..hm..va fan..ska vi komma över till er el ska vi hoppa det idag? du bestämmer!!