torsdag 5 februari 2009

Snöigt värre!

Ja det snöar för fulla muggar ute. Hmm och vi som ska ut och gå.... ja får se men behöver promenaden. Alicia sov bättre i natt men mellan 2.30-3.30 var vi helt vakna och sen efter det sov jag si så där då det var mycket hosta och lite gråt. Tror att det gör ont när hon hostar... hon hostar enbart för att hon är så för-t snorig!! Nyser gör hon också.

Framsteg.
Jag har ju skrivit om att hon snackar med djur.... ja det behöver ju inte ens vara levande har jag upptäckt. Hon älskar sina gossedjur, råttan Kurt och Isbjörnen som är namnlös. När hon ser dem och inte kommer åt dom då skriker hon så att mamma får komma och hämta. Annars ska hon ha dem överallt och pratar med dem och kramar dom haha... så gulligt!

1 kommentar:

Unknown sa...

haha ja du sa att vi kunde gå hem till dig efter promenaden ;-)
men det gör inte så mycket..e helt slut. har inga planer i morgon så ses gärna..
fan nu känner jag att jag BORDE gå ut och gå..ahh..hehe