tisdag 3 februari 2009

Fortfarande sjuk!

Fan va trisst alltså.....
Alicia är fortfarande sjuk!! Vilket innebär ingen mamma träff idag. Å jag som ville så gärna!! Åh vi som tänkte åka ut till Hugo och Emelie i morgon. Hoppas hoppas hon blir bättre under dagen. Hon verkar piggare idag iaf. och ingen feber... men snoret rinner och hon hostar....

Hmmm funderade på att ta med sjuklingen på en liten promenad men det är ju svinkallt ute!!
Har lite filmer från brorsan som jag funderar på att se... om jag orkar... sen måste vi handla blöjor för de börjar ta slut.

Ska nog börja planera lite för min 30 års fest.... jag vet att det är ett tag kvar men börja spåna lite på upplägget, vilken mat man ska ha osv. Får se vad jag hinner med idag.

Innan man har fått barn så tror man att man älskar någon till max. När man har fått barn så vet man att man aldrig har älskat någon så mycket! Det är helt otroligt vilka kännslor som finns. Jag kan börja gråta av lycka när jag tittar på Alicia och tänker på vilken tur jag har haft som har fått en sån fin liten flicka!

1 kommentar:

Unknown sa...

awww, visst e det en härlig känsla!!!

vi bokade den 28 feb för tjejkvällen, har för mig att du kunde då? eller så har jag drömt..hehe
saknade dig på sången!
kram till er!