måndag 2 februari 2009

Måndag ny vecka

Ja i natt har varit en jobbig natt!! Undrar hur Alicia mår egentligen! Fan kommer nog få ställa in mamma träffen i morgon om inte Alicia blir bättre. Hon har hackat hela natten. Vaknat och skrikit. Har inte kunnat haft nappen för att hon har varit så täppt i näsan! Mitt lilla hjärta!

Jag har nog sovit 3 timmar och känner mig helt färdig. Tänkte att eftersom Alicia inte heller har sovit så mycket i natt så borde hon vara trött nu men jag hör hur hon håller på i sin säng och stökar.

VILL SOVA!

Ikväll är det vägning på vv igen. Första veckan avklarad. Det värsta är att jag har nog inte gått ner ett gran för när jag ställde mig på vågen hemma i morse (ja jag vet att man inte ska göra det!) Så visade den samma siffra som förra måndagen *suck* Jaja.... får som sagt se vad det visar ikväll. Hade ju tänkt att träna idag efter BVC men blir inget då jag är alldeless för trött... hade ju tänkt att gå promenaden med... får se om jag pallar det iaf.

Vore jättekul om Martina hakar på ikväll till VV sen vore det även jättekul om E. också hakade... har inte hört något från henne och efter bytet av mobil så har jag inte hennes nummer =O(

3 kommentarer:

Ossian o familjen sa...

Hej gumman!
tråkigt att läsa att Alicia inte mår bra! Hoppas hon ska bli frisk snart o så att du kan få sova! Stackare där, vet hur jobbigt det är att få vakna hela tiden och det är ju inte lätt att sova när man är så förkyld! Stor kram på er båda!! Det blev ju så hastigt i fredags o jag glömde lämna mitt nummer till dig, sorry vännen :0( Jag ska genast messa det till dig! Ang. vv så vet jag inte om jag har den där motivationen som krävs just nu, men jag skulle gärna vilja börja någon gång. Jst nu är det så mkt, kan berätta när vi ses, o jag känner att jag varken hinner eller orkar. Man tack så mycket för erbjudandet. Det var så snällt av dig att fråga, vännen :0)
Jag messar nr mitt o så hoppas jag att Smulan kryar på sig o att vi förhoppningsvis kan ses i veckan!! Bamsekramar till er båda!!/Emily och Ossian.

Katarina Nyberg sa...

Hurru du om du nu tycker det ser så jävla billigt ut så borde du inte ens kunna vistas på en strand!

Du borde istället vara stolt över mig som vågar lägga upp sånna bilder med tanke på min bakgrund, men nä istället ska du trycka ner mig..och du jag skiter fullständigt i vad våra bröder tycker...är det deras blogg lr?? nej just det!

Herregud en människa i bikini, nu får du fan ta och ge dig!

Katarina Nyberg sa...

Jo jag förstår hur du menar men jag behöver ingen moral-tant som säger åt mig vad jag får och inte får göra...Jag är den jag är och jag gillar det jag gillar vi är alla olika. Va bara en jävligt onödig komentar att skriva i min blogg...ska jag hacka på allt jag tycker DU gör fel lr??
Nej jag tänkte väl det...

Jaja ge en kram till alicia från moster!