onsdag 26 november 2008

VARNING VARNING!!

Ja gott folk då har det inträffat! JAG HAR SPYTT HELA NATTEN (och ja det kommer ju andra vägen också) Fan säger jag bara! Så jag sov inget på hela natten och Patrik fick stanna hemma idag och ta hand om Alicia. Jag har legat deckad tills nu (halv 2) fått i mig ett halvt glas cola. Nu sitter jag här och försöker få i mig mer cola och blåbärsoppa. Har inte spytt något idag på dagen (tack och lov!)

Så hmm... antar att Patrik går till jobbet i morgon och jag får ta det lungt hemma.

JÄTTE ROLIGT INLÄGG VA??!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å, nej!!!!!!! Krya på dig - ¨håller tummarna att inte resten av familjen får det...

KRAM!

Anonym sa...

Nej fan =( Jag hoppas verkligen inte att det är vinterkräksjukan.. Då lär ju hla mammagruppen få det inom kort. Hoppas det inte är det och krya på dig!!!! Kramar!

Anonym sa...

kry på dig sis och hoppas alicia slipper eländet!! massa mys och friska kramar från lillrumpan :)

DU ang bilderna, dem blev bara små ju sen vill jag ha alla bilder men fixa det sen när du e frisk ;)

kram,!

Mitt liv som Caroline sa...

Krya på dig! Hoppas resten av familjen slipper! Kram från oss