torsdag 20 november 2008

Åh jag orkar inte mer!!

Ja då har vi haft en till helvetesnatt!!
Hos host host!!
ringde läkare nu för nu vill jag att hon slutar hosta. I natt var värre än tidigare... hon hostade så mycket att hon spydde... flera flera gånger. Så jag ska stå på mig... nu får de kolla igenom henne ordentligt! I morse spydde hon upp sin morgon mat pga. hostan.....

så 10.45 ska vi till Sackska barnmotagning som ligger i Farsta. Tur att jag ringde dit. Gubbängens vårdcentral ville att vi skulle åka till Sackska akuten vid sös.... hur kul är det att sitta där en hel dag bland alla sjuklingar å vänta??? Då åker hon säkert på något annat skit. Nu fick vi ju en tid så det är skönt. Slår vad om att de inte kommer att göra ett skit å bara skicka hem oss igen =O(

3 kommentarer:

Anonym sa...

fan stackre! Hoppas lill tjen blir bra snart!

Smulan sa...

tacj! Det hoppas jag med!!

Anonym sa...

Men lilla Alicia då :-(. Snuttan! Ja, stå på er - vi fick först Mollipect som hjälpte föga, sedan Bricanyl. Jobbigt är det!

Styrkekram,
emelie