fredag 21 november 2008

Godmorgon!!

Ja idag känns det inne att det är kallt ute!! De sa på radion att det skulle bli sämre under dagen så det är nog bäst att passa på att ta en prommis nu på morgonen....

Hoppas moster katta kommer idag... då skulle jag kunna..... hmmm..... SOVA!!

Jag är så trött! Igår fick Alicia hostmedicin... hoppas på att det var det som hjälpte.... men vid 2 tiden i natt var jag uppe med en Alicia som kräktes lite slem och gick och vaggade henne... sen somnade hon om medan jag låg och lyssnade. sen var det dags vid 4 tiden igen..... och så gick vi upp (eller ja vaknade) strax efter 7 tiden.

Ja nu är det ju typ en vecka med dålig sömn.....

Fan jag fattar inte men jag har så dålig ekonomi just nu *suck*
Skickade in till försäkringskassan sent så jag hoppas jag får pengar till nästa vecka....

Den pengen kommer att försvinna snabbt *suck*
Pappa Patrik fyller år! Sen är det alla julklappar..... och så ska vi ha julen hemma hos oss i år....
Känner på mig att mitt sparkonto kommer att krympa....

Måste rensa lite i helgen!! Ut med Alicias urvuxna kläder!! Upp med taklampa i hennes rum. Hmmm undrar när det är dags att flytta över henne till sitt egna rum? Vissa gör ju tydligen det när de är runt 6månader.... men jag vet inte... tycker det känns tidigt. Hon får nog sova inne hos oss ett tag till.
I nästa vecka blir gammelmormor 90 år och Alicia blir 6 månader!!

NU ÄR DET ÄNTLIGEN FREDAG!!

Inga kommentarer: