torsdag 20 november 2008

Lilltjejen är så trött att hon tom. somnar i mitt knä!! Nu sitter hon i babysittern på näst högsta läget och sover.... sittandes... verkar vara ända sättet att få henne att sova.... Så idag pallar vi inte att göra något... jag tänkte tom åka till Farsta i muna asfula mjukisar med värsta knän på för jag orkar inte ens byta om!! Tror jag har sovit 3 timmar i natt lite pö om pö...... Hmmm om hon sover i eftermiddag en längre period ska jag se en film som brorsan har brännt för det är jag värd.... Men jag skulle ju behöva fixa tvätten och betala räkningar (har handlat lite på tradera!). Handlade en röd fleesjacka från Polarn & Pyret som blir bra till våren (100kr för den) och ett par jeans och ett par fleesbrallor (okänt märke) för 11kr haha som också blir bra till våren =O) Ibland kan man fynda på tradera... annars tycker jag att det går för rätt dyrt vissa saker...

Inga kommentarer: