torsdag 13 november 2008

hurtig

Ja jag känner mig duktig... har kommit iväg och tränat idag.... skönt! Behövde det för att skingra tankarna lite.....
Annars har vi en lugn dag idag.... Smulan sover nu..... och jag håller på och städar upp lite i köket... funderar på att baka muffins med hallon i men vet inte om jag orkar!!?? Men hur svårt kan det vara liksom?? men att göra cope cakes det pallar jag inte idag...
Har iaf köpt en spritser nu så att jag kan dekorera dem sen någon dag då jag känner för det. Planen är ju att göra en massa cope cakes till julafton......

Vi önskar oss till smulan: gå vagn (typ Mickie) eller en sån där rolig bil som även är en gåvagn..
Barnkammarböckerna (ej silver och grön då vi har dessa)
Brio träleksaker
Max böcker (av moster katta.... vi har kaka och dockvagn)
Kläder i stl. 74 och 80 (brallor och bodys) gärna dressar från Addidas, puma eller Nike.
hmmm kommer inte på mer nu....

Vad önskar jag mig då?
Jo Ansiktskräm från Biotherm (Aqua sours)
En dag på Hasseludden spa
Present kort (HM, MQ eller Lindex)
Köttklubba (som man kan banka kött med)
Guld örhängen
Bidrag till mitt dyra SATS kort! (vill kunna fortsätta att träna där..)

Ja det är väl det jag kommer på nu.....

Inga kommentarer: