fredag 28 november 2008

ensam kväll

Japp Patrik är iväg nu på fest med jobbet. Smulan kunde inte somna igår... inte förrens vid halv 12 tiden!! Hoppas hon somnar tidigt ikväll så att jag bara kan ta det lungt. Har ätit lite Kina mat (tidig middag) Såg ut som om Alicia försöker ta sig framåt nu. Hon blir förbannat och korvar ihop sig som en mask så att rumpan åker upp i vädret och sen blir hon raklång igen. Vore ju kul om hon kunde krypa lagom till jul....(eller inte) vi ska ju ha gran..... med kulor!!)

Ush känner mig fortfarande helt jäkla yr och på Alicia rinner snoret......

Blir iaf. Idol ikväll..... och lite tända ljus och kanske en kopp te lite senare.

Haha en bra sak med kräkisen är att jag har gått ner nästan 3 kg. Men det lär ju vara vätska det mesta... men ska försöka vara nyttig iaf.... (kinamat var väl bättre än pizza?? och hur kul är det att laga mat till bara sig själ?? Nä precis....)

Vi skulle ha gått på en julmarknad i Södertälje i morgon som ska vara jätte mysig men vi hoppar det.... sen hoppas jag att min energi kommer tillbaka så att jag kan börja julpynta igen....

Inga kommentarer: