tisdag 11 november 2008

Tisdag-Mammaträffdag!

Ja idag är det mamma träff (som vanligt på Tisdagar). Idag är planen den att vi ska till öppna förskolan i Farsta. Jag och Jenny tänkte vara där tidigare och försöka göra fot & handavtryck. Efter det skulle de ha en introduktion för massage kurs... ska nog gå på den.

Iaf efter öppna förskolestunden så ska vi hem till Jenny hela gruppen. Ska bli jätte kul. Tycker det är så roligt att vi är hemma hos varandra varje gång. Dels blir det lugnare för barnen och sen är det kul att se hur alla bor... man får ju lite tips och idéer på hur man själv kan göra hemma.

Idag har jag satt på mina glasögon.....*SUCK* brukar ju inte använda dem (har inte linser heller...) men märker att jag ser ju faktiskt lite bättre med dem..... får se hur länge de sitter kvar på huvudet.....

Alicia vaknade vid 5 i morse. Ville inte somna om med nappen så jag gick ner och gjorde mat... kommer upp och då sover ungen. Så det var bara att somna om. Gick upp vid 7 tiden ist. Så nu är det dags för lite frulle...
Alicia har en jätte söt randig heldräckt idag från Kapphal idag. Orange/brun är den... retro =O)

Efter mamma gruppen så ska Sune (Sara) och lilla Linnéa komma på besök. Ska bli trevligt... snacka om heldag för mig och Alicia....

2 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

trevliga dagar du verkar ha! Alltid ngt att göra :) Jo den är fin och jag e nöjd, det ända trista nu är att jag måste ha hjälp med att stänga av mitt antivirus program så jag kan ladda ner itunes version 8 så jag kan lägga in filmer och musik i den...suck hade jag inte väntat mig men jag hade tydligen en för gamal version av itunes...blä!

Anonym sa...

Hej Veronica!

Ville bara säga att bloggen var superfin! Har nu även beställt ett namnsmycke från dreams of pearls, de var ju så fina! *ler* Hoppas allt är bra med er och att ni får en trevlig helg! //Kramar i massor från Emily & Ossie :)