fredag 7 november 2008

UPS HÄR VAR DET!! Oj oj vad lungt!!

Idag har jag och Smulan gått till Farsta fram och tillbaka. Egentligen skulle vi gå hälsans stig men det är alltid kul med shopping. Dessvärre hade jag glömt bort mitt kreditkort så jag har ju inte pengar denna månad... men men... tur att man har ett sparkonto!! Jag skulle bara köpa nya vantar till Alicia men så kom jag därifrån med allt annat än vantar (hittade inga bra!) En rånarluva blev det dock samt en tomte klänning med luva till lilltjejen! Tog en liten sväng in på Hemtex. Köpte "jul" gardiner till vardagsrummet och till köket. Var halva priset så jag betalade bara 450kr. för allt! Röda våder och vita med svarta grenar med silverbär på till vadragsrummet och en med tomtar på till köket. När jag kom hem så passade inte köksgardinen. den var ju 2,5 meter lång.... haha.... mamma sa att vi kan klippa av och sy... ja då behöver jag nog hjälp. Alicia har varit jätte gnällig sen när jag skulle hänga upp och fixa lite här hemma så att jag tog en till promenad ner till Centrum.



Alicia har precis badat med Patrik. Hon har börjat med högfärshosta haha... sitter och hackar med filt.... jätte kul...... *suck*



Annars är det full rulle med mamma mamma mamma..... det är ju det ända hon säger.... men det är kul att det är hennes första ord. Tror att det är rätt tidigt att börja säga ett ord sådär... men hon säger verkligen mamma... inte som förr när det var mammmaaammmaaammmmaaa osv.



Håller på att gör middag till mig och Patrik. God köttfärsås och sen har jag köppt jordgubbar med spray grädde till efterätt =O)



MYS MYS PYS!!

Inga kommentarer: