lördag 8 november 2008

Inget party för min del!

Fan det blev som vanligt inställt när jag skulle ut. Slutade med att jag tog med mig Alicia hem till Sandra. Köpte hämtmat och sen kom Maja och Tim över... vi degade lite och åt en massa gott.... Nepp ist. gick pappa Patrik ut. Fan nästa gång vi planerar utgång så måste det ju bli av!!

Alicia sover och Patrik är inte hemma än... Ska diska några flarror sen blir det nog sängen för min del. I morgon är det fars dag. Det ska firas! har köpt NAPOLEON BAKELSER till frulle sen får pappa en present och ett fint kort med fotavtryck samt en fin fin teckning som Alicia har kladdat ihop! Efter det blir det baby sim (ska verkligen bli kul.... om jag nu kan vara med.. känns som om jag håller på att få tillbaka en gång i månaden tjafs *suck*)

2 kommentarer:

Anonym sa...

nej, så tråkigt! Varför gick inte DU ut?

Vi kommer nog inte fira fras dag så mycket.....

KRAM!

Anonym sa...

Den boken har jag redan.Om du menar denna:
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9185605492

Tack för tipset iallafall.

kram.