tisdag 11 november 2008

pannkakor!!

Japp då står man här och steker pannkakor MUMS!! Patrik fick tokryck och åkte iväg för att köpa en ny dator bara sådär..... *suck* vad hände med min skänk som vi skulle köpa när vi har pengar över?????????????????????
Jaja..... Nu gör jag middag iaf,... pannkakor och soppa. Ska bli så så gott var ett tag sedan man åt pannkaka!
Annars har vi gjort 2 en julklapp idag till mormor och morfar (om inget går sönder dvs). Sen var det sångstund på öppna förskolan med hela mamma gruppen. Vi drog sen hem till Jenny i gruppen. Hon hade så så fint hemma *avis* inte för att vi inte har det men det känndes så harmoniskt och genomtänkt allt. Vi fick en jätte god sallad och sen tårta ovan på detta!! Toppen verkligen!! Tack Jenny för en trevlig dag! (ja tack till alla andra mammor med förståss!)

Tycker verkligen om våra Tisdagar med mamma gruppen. Det är lite annorlunda mot vad man gör annars om dagarna.... och det är så skönt att veta att på Tisdagar så ses vi....

I morgon ska jag och Alicia på utflyckt!! Åka kommunalt till S:t Eriksplan till min kompis... vi ska ta upp våra Greys Athonomy kvällar.... så jag tar med mig Flisan dit så får Patrik hämta oss sen.

Sen blir det en promenad om det inte regnar med Martina och Meja

SHOOOO!

Inga kommentarer: