tisdag 4 november 2008

Mirakel kvinna


Ja jag känner mig som en just nu haha. Efter att ha tjatat på Patrik att han skulle fixa stoppet i badkaret, tog jag saken i egna händer. Visste inte riktigt hur man skulle göra men efter lite meck med bakars fronten och brunnen så fick jag bort stoppet. Mitt hår!! Fan jag tappade hur mycket som helst efter förlossningen(behövde dock inte använda sugproppen). Har vikt tvätt och satt i gång en till maskin. Lagat middag (gryta med ris efter lite tips från Jenny i mamma gruppen), gett firrarna mat..... Nu är det bara byta lakanen kvar. Patrik har tagit hand om Alicia i stort sett hela kvällen. Fattar inte att jag säger det här men det är skönt att få fixa saker ist för att "bara" ta hand om Alicia. Så nu känner jag mig som sagt som en mirakel kvinna som kan fixa allt hehe

Inga kommentarer: