onsdag 26 november 2008

ont i hjärtat

Fan alltså!! Jag mår bättre men har feber så det är nog maginfluensa och inte vinterkräkisen!
Patrik har tagit hand om Alicia hela dagen så skönt men det gör ont i hjärtat när man går ner för att hämta lite dricka och lilltjejen blir jätte glad och så får man inte krama eller pussa på henne. Så är man så kraftlös att man måste gå upp och vila igen och Alicia sätter igång och gråter.... hon saknar mig min lilla lilla plutt! Jag saknar henne med!!

Alicia och Patrik verkar fortfarande må bra så jag hoppas hoppas att det bara är jag som har fått en fläng av det hela. Får se om jag orkar mig ner till vardagsrummet senare och se greys eller om vi ska se klart filmen vi hyrde... men vet inte om jag pallar.

Skulle behöva äta lite mer idag..... får se om jag pallar... borde ta en alvedon iaf. har ju feber....

1 kommentar:

Ossian o familjen sa...

Hej gumman!

Tråkigt att höra att du har blivit sjuk, stackare! Låter inge vidare det där...Hoppas du snart ska va på benen igen och att resten av familjen ska klara sig!
Tänker på dig!

Många kramar från Emily.

PS. När du är på bättringsvägen, kolla gärna in vår nya blogg: http://ossian2008.blogspot.com/