söndag 9 november 2008

Fars dag & Baby sim

Ja idag har vi firat fars dag. Blev en härlig frulle (jag råkade värma på brödet lite för mycket men det var gott ändå) Efter lite firande så satte vi upp 3 Nalle Puh tavlor i Smulans rum! Blev jätte gulligt! Sen var det dags för baby sim. Smulan bara älskar det... plaskar som bara den och försöker simma med fötterna. Idag fick vi träna på att hälla vatten i ansiktet på de små liven... Alicia är så snäll så hon gnällde inte... Efter det blev det en tur till Nacka forum. Vi ska nog köpa en stationär dator hem som kan stå på hela tiden. Min gammla är ju så gammal.... och en bärbar ska väl inte vara på hela tiden... blir så varm osv. När vi gick runt där iaf. så stötte jag på Rasha (så nu har jag sett hennes nya kille hihi... söt!) Har inte träffat henne sedan dopet så....

Bilder kommer i morgon för nu är jag för trött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, hur ska vi göra imorgon då?! Ska vi ses vid ÖF klockan 9 eller ska vi ta halv 10?