tisdag 4 november 2008

Dagarna går...

Idag har jag hängt med mamma gruppen hela dagen. Kom hem vid halv 4! Vi var på sångstund först och sen drog vi allihopa till Farsta och lunchade. Satt och snackade en hel del och sen så kollade jag lite i butiker. På hemvägen gick jag och Jenny förbi öppna förskolan. Vi anmälde oss till fotografering som är nästa onsdag. Mycket fotograferingar blir det. Tog ju på mässan och så framkallade jag drygt 200 bilder igår + förstoringar.... fattar inte hur jag ska ha råd med allt men men... man är bara liten en gång.

Hade med kameran idag och skulle fota lite tänkte jag men så blev det inte. Sambon ska kolla på datorn idag om han får igång minneskortet så att jag kan börja lägga ut lite bilder igen...

I morgon blir det nog lungt! En promenad blir det sen får jag se om det blir en tur in till stan med Martina. Vet inte hur det blir till kvällen heller.... om jag ska träffa Joanna och Rasha???

Torsdag är det iaf Träning igen =O) Ska bli kul och skönt. Ska försöka fota därifrån!

Hmmm är det någon som har något bra tips på en bra farsdag present. Det är ju Patriks första.... vet inte vad jag ska hitta på eller ge?? Tips tack!! Vad ska ni andra ge era papper eller sambos???

Inga kommentarer: