lördag 22 november 2008

SNÖ & SOVMORGON

Ja igår åkte vi över till Sandra och Ali i Vallentuna. Sandra har bara 2 månader kvar innan deras bäbis kommer =O) Hade med oss en overall som de ska låna och vi fick låna 2 overaller!! En Polarn och en söt rosa. Båda i stl. 80.... lite stort men det funkar. Alicia och jag har varit ute på en prommenad i snön... trodde hon skulle tycka att det var häftigt med snö men hon däckade såfort jag gick ut... antagligen det härliga knaggliga underlaget =O)

Natten var lite bättre... vaknade först vid 4 tiden av host attack men vid halv 6 så var jag ändå så jävla trött att Patrik fick ta henne så gick jag å la mig i gäst rummet... sov till 12 i morse ( om man nu kan kalla det för morgon?)

Idag ska vi ha en härlig dag. Ska till morbror Andy och Kitty på fika för att sen åka till Alicias mormor och morfar på middag =O) Känns som advent idag haha.

Vi skulle igentligen fixa här hemma men det blir inget av det idag haha.

Underbart med snön iaf. Vagnen går skitbra i snön *lycklig*

2 kommentarer:

Unknown sa...

du låter lika sprudlande som jag känner mig hihi med snö och allt!
jaaaaaaaaaaaa, vill julpyssla!!:-D
Meja har fått sin första smakis idag! SHE LOVED IT! hon brås på morsan vettu som gillar mat ;-)
KRRAAM!

Anonym sa...

Haha Ja men jag skulle jobba ;P Åh fan va skönt att sova till 12. Ikväll ska jag ut så jag hoppas på sovmorgon imorgon ;) Får tvinga Jimmy att gå upp med Mimmie..