måndag 24 november 2008

Ja se det snöar ja se det snöar det var ju roligt hurra!

För ca. 30 minuter sedan

Jo det är mysigt men i måttlig mängd!
Vi skulle ta en långprommenix idag och åka och storhandla... men så blev det inte. Vi håller oss inne idag. Ska handla sen när Patrik kommer hem. Han var förresten hemma en sväng och åt lunch (trevligt trevligt!)

Ikväll är det syjunta men jag har ju inga saker... så får se om jag går.. kanske hakar på nästa gång ist. I morgon är det mamma gruppen... blir visst hos mig igen... fan vi har asstökigt hemma....*suck* jaja jag har redan förvarnat.... (tur att man dammsög i går iaf *S*)

Här kommer lite bilder från helgen
Moster Katta var här i Fredags!

På gammelmormors födelsedag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder! Vad snabbt de små liven växer....

Hopaps allt är bra emd er!? Kan ni komma på Adventsmys på söndag (läs i min blogg)

KRAM!