lördag 29 november 2008

jobbig natt och seg dag

Ja i natt var en jobbig en.... Alicia somnade vid 20 tiden. Jippi tänkte jag. Skulle bära upp henne när hon hade sovit en timme, men då vaknade hon. Sen höll jag på tills 23 tiden. Vi somnade båda två men så vaknade jag av att hon hostade som bara den. gav henne nesseril för att kunna andas (hon hostar ju för att snoret är i vägen...) Jag somnade vid halv 3 i natt..... och så upp vid halv 7 för att ge mat. Sen vaknade hon vid halv 10 och Patrik gick upp med henne. Jag sov till halv 12!! Bokade tid hos läkaren och så kom svärföräldrarna över.
Läkaren sa att det är virus... inget att göra åt.
Svärföräldrarna visste om att jag inte mår bra så de hade köpt med sig färdig mat som de bjöd på (färdig grillad kyckling och potatisgratäng) sen fick Alicia sin julklapp en overall i stl. 74 JIPPI!! Jag fick 3 blommor också.... Sen fick vi en julgran utav dem (en stor!) som vi också fick i förtidig julklapp =O) Den ska dekoreras till veckan! Måste även börja planera inköp inför julbaket. Tänkte göra Knäck, lussebullar och så skulle jag vilja göra cupe cakes.... får se hur det blir med det.

Patrik är iväg och hyr en film nu tills ikväll... blir en mysig sådan med tända ljus och sen blir det någon god mat (hämtmat....)

Inga kommentarer: