tisdag 18 november 2008

Host host...


Kolla mina 2 tänder!!! å visst är jag en glad liten tjej!!


Idag var det mamma träff igen... Alicia hade hostat i natt.... suck! Andra natten i följd med dålig sömn.... Vi beslöt oss iaf för att gå på mamma träffen (för den är verkligen trevlig!!) Alicia satt hos mig hela tiden.... (så att hon inte hostade på de andra....) Men hon är liksom bra på dagarna och så sätter hon igång på kvällen med hostan..... Hoppas det ska gå över snart!!

Det regnade hela dagen så vi åkte till Farsta C hela gänget mammor och lunchade. Sen åkte jag och Alicia hem och lagade mackaronipudding. Pappa Patrik kom hem och åt och nu har han åkt iväg till en kompis.... Hoppas hoppas att Alicia somnar snart så att man kan få vila lite framför tv:n i lugn och ro. Hon har iaf ätit nu.

Hoppgungan var en bra investering.... jäklar vad hon gillar att hoppa i den =O)

Greta & Alicia i Fredags kväll

4 kommentarer:

Unknown sa...

så sööööt lilla pluttan!:-D

Anonym sa...

Fina små tänder!

Får ta och komma över och rpova den där hoppgungan ngn dag :-).

KRAM!

Mitt liv som Caroline sa...

Haha va roligt! Jag köpte ett av märket tulsa (198kr) hos babyproffsen. Fungerade superbra. Hade Teutonias innan men det prasslade, var otympligt och gick ju bara inte att vika ihop igen. Jag e jättenöjd med detta! Allt fint annars? Kram

Anonym sa...

Jäklar va glad hon e! Och tänder har hon hunnit få.
Vi får ta och ses snart.

Kram